20 February 2013

Part 1 Episod 1


 Tin tong........... ting tong......... (bunyi lonceng rumah)

 aduhh mak som kemana plak ni.....
                      
  ting tong......
                        
Huh... penat betul la,ni mesti maksom ngah mandi,adoyai tak kan aku kene duk kat luar tunggu maksom... 

aku pun satu jugak,kalau tadi bawak kunci rumah dah betul dah....
 haaaaissshhh terpaksalah menunggu disini la jawap nyer....

 Zaman sekarang pencuri bersepah-sepah,pantang tengok rumah takde orang terus terjah,

arhhh rumah ini pun dah berapa kali kena pecah masuk,tu pun time maksom ada dirumah,masih je berani nak merompak...!!

Haaisshhh maksom maksom.... betul betul kawal ketat umah ni sekarang.... hahahhahha.....

Kreeepppp..... pintu rumah terbuka...

Haaa... siap pun maksom mandi...

Ehh leysha dah lama pulang? 

Lama eak leysha tunggu maksom?

 Sorry sha maksom tengah mandi tadi,sebab tu semua pintu maksom kunci,

Mana papa leysha?

Hurmmm... macam maksom tak kenal kan papa tu,jangan kan nak ajak berbual kat dalam rumah,leysha pun papa hantar kat luar pagar je,alasan nak cepat,ade meeting la,outstation la 
jumpa client  la,,,,, 

Begini la nasib ku yang malang,hidup tanpa kasih sayang,lalalalalala.....nasib-nasib...

huh! aku terus ke kerusi di ruang tamu sambil menyanyi untuk menambahkan lagi sakit hati ni.....

Aku duduk dikerusi sopa,aku masih terbayangkan wajah kawan kawan lama dikolej ,

hurmm bagaimanalah keadaan kalian sekarang?

Adakah kalian happy?      Atau sedey?     Apakah kalian terasa kehilangan aku nanti?           Apakah kalian akan lupakan aku? 

Waaaaaaaaaa sedeyhh nyer....

Aku sangat rindukan korang semua,seandainya korang tahu betapa rindunya aku pada korang sekarang, terutamanya kamu arm...  

(rintihan demi rintihanku)

bersambung... 

                                                            gambar hanya hiasan... 


1 comment:

Unknown said...

sila tinggal komen anda.. tq.....